掃呢頁CODE去手機

2019年7月14日 星期日

張兆輝:阿女生性又孝順 張兆輝倍感安慰 __,張兆輝,

張兆輝好開心阿女大個女,識照顧嫲嫲!藝人張兆輝婚後育有一對仔女張卓鏗(Edison)同張卓姿(Twiggy),一家四口相當幸福。寶貝女Twiggy最近 ...


張兆輝好開心阿女大個女,識照顧嫲嫲!


藝人張兆輝婚後育有一對仔女張卓鏗(Edison)同張卓姿(Twiggy),一家四口相當幸福。寶貝女Twiggy最近由英國回港放暑假,見佢已經長得亭亭玉立,漂亮可人,佢仲好乖女咁抽空陪嫲嫲。早前喺橫店拍攝新劇嘅兆輝見到阿女咁有孝心,令佢倍感安慰,仲喺社交網留言:「回港兩天就是為了見我最愛的人,很高興我的仔女在我不在港的時候會陪嫲嫲食飯、照顧她,你們令我很安慰、希望我媽媽身體健康、開心快樂。」好多網民都大讚Twiggy人美心更美!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!