網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月17日 星期三

崔碧珈:吳浩康唔係合適對象?崔碧珈唔送新書畀對方 __,吳浩康,崔碧珈,

崔碧珈到書展為新書宣傳。藝人崔碧珈(Anita)到書展宣傳個人寫真集,身穿低胸裝大晒4吋事業線,她表示今次寫真尺度比2016年的第一本更大膽,與食物影 ...


崔碧珈到書展為新書宣傳。


藝人崔碧珈(Anita)到書展宣傳個人寫真集,身穿低胸裝大晒4吋事業線,她表示今次寫真尺度比2016年的第一本更大膽,與食物影相宣揚「生酮減肥法」,問到宣傳策略,Anita表示推出了一項慈善減肥比賽,參加資格會從買書的粉絲中隨機抽出500名,前50名將爭奪總值50萬元獎金,頭獎獎金是20萬元,自己會透過社交網站跟進參賽者進度。

問男友可有買書?她說:「冇男朋友呀!(吳浩康呢?)係朋友啫!佢拍緊戲,唔得閒理我。(留書送畀佢?)佢可以自己去便利店買。(叫佢參加減肥比賽?)佢唔使咁Fit!」

問到再次出寫真會否有壓力?Anita表示沒有:「今次有文字內容,冇得比較,亦有其他國家翻譯版本。(今年有唔少model出書,驚唔驚比較?)我本唔係純相集,而且大家粉絲群唔同。(遲啲會再出?)下一本想做產後書,覺得時下女性都鍾意睇產後修身。(有對象未?)希望50歲前,如果冇適當伴侶就唔出。」

另外,佢又為寫真集舉行簽名會,約20名Fans來取簽名,大部份以男Fans居多,而碧珈為Fans簽名時,更特別送上印有她肖像的貼紙來給Fans留念,有Fans亦要求合照,她都有求必應。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!