網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月5日 星期五

郭富城:郭富城玩直播走晒樣 網民:晚節不保 __,郭富城,

慘!天王郭富城出道至今以靚仔見稱,就算依家53歲樣子仍然煞食,加埋成熟嘅味道,同以前相比有吸引程度有過之而無不及。呢日佢出席活動時應網紅邀請做直播,一 ...


慘!


天王郭富城出道至今以靚仔見稱,就算依家53歲樣子仍然煞食,加埋成熟嘅味道,同以前相比有吸引程度有過之而無不及。呢日佢出席活動時應網紅邀請做直播,一上鏡佢個樣竟然變咗「蛇精男」,眼大、超白膚色同埋尖尖嘅下巴,唔係聽到城城把聲真係認唔到佢!

短時間勁多人爭住睇城城變蛇精男,令到呢位網紅人氣急升,有網民搞笑話城城今次晚節不保擺明係畀網紅陰咗一鑊,慘被醜化去提高網紅嘅知名度,有好心嘅網民提醒城城唔好再同網紅做直播,就算想親民同大家玩埋一齊,都要叫網紅熄咗嘅濾鏡先好做。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!