掃呢頁CODE去手機

2019年7月22日 星期一

【無警時份】前無綫主播柳俊江元朗義載 被白衣人扑至頭破血流 __,柳俊江,無綫,

(無綫電視截圖)
白衣人血洗元朗!多名着黑衫市民、記者被追打,全城怒吼,晚上11時許,柳俊江在FB留言:「我現在出發,元朗幫手。全部人,一齊去」。怎知凌晨12時許,柳俊 ...



白衣人血洗元朗!多名着黑衫市民、記者被追打,全城怒吼,晚上11時許,柳俊江在FB留言:「我現在出發,元朗幫手。全部人,一齊去」。



怎知凌晨12時許,柳俊江頭破血流受傷相在網上瘋傳,他接受《蘋果》電話訪問表示:「我而家喺白車,額頭俾人扑穿多血少少,冇乜大礙。」



柳俊江雖然受傷了,但仍表現鎮定,更怒斥白衫暴徒是黑社會:「今晚諗住入嚟車人走,剛車咗一轉,再返嚟職員落閘,我睇下有冇嘢要幫手,見到白衫黑社會拉開閘追入嚟打人,我即刻叫人走,喺跑嘅途中見到有人落單被圍毆,我跑返轉頭諗住幫手,但能力唔夠被人扑傷!」


(無綫電視截圖)  在零晨時份,柳俊江在社交網表示會入元朗幫手。(facebook截圖) 在零晨時份,柳俊江在社交網表示會入元朗幫手。(facebook截圖)
柳俊江在元朗受傷,頭破血流。(無綫電視截圖)

柳俊江在消防陪同下送院。(無綫電視截圖)

鍾意就快D Share啦!