掃呢頁CODE去手機

2019年7月6日 星期六

張曦雯:最好的決定!張曦雯洛杉磯大個女晒長腿 __,張曦雯,

張曦雯去洛杉磯讀完演藝課程之後成長咗好多!藝人張曦雯(Kelly)近日飛咗去洛杉磯讀演藝課程一個月,既可以進修演技又可以趁機休息一吓,真係一舉兩得!去 ...


張曦雯去洛杉磯讀完演藝課程之後成長咗好多!


藝人張曦雯(Kelly)近日飛咗去洛杉磯讀演藝課程一個月,既可以進修演技又可以趁機休息一吓,真係一舉兩得!去到當地,Kelly都不時喺網上分享相片,呢日佢甫出同演藝課程嘅老師合照,並以英文留言表示今次決定去修讀課程,係其中一個佢做得最好嘅決定:「呢次有好多挑戰,令我獲益良多,感謝各位老師同同學,令我成長不少。」之後佢再甫出飲咖啡照,晒出長腿,吸睛度爆燈!不少網民大讚Kelly好上進,仲話相信佢演技一定有所進步呀!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!