掃呢頁CODE去手機

2019年7月26日 星期五

港呢啲:元朗大叔疑亂踢人 霸氣港女還擊︰唔向惡勢力低頭 __,港女,

事主好勇敢!在元朗出街都無辜捱打?近日元朗有女士指無任何前因下,突然遭大叔起腳踢,她指自己無懼「惡勢力」,憤而拍片還擊︰「蝦女人呀你」。有女網民星期四 ...


事主好勇敢!


在元朗出街都無辜捱打?近日元朗有女士指無任何前因下,突然遭大叔起腳踢,她指自己無懼「惡勢力」,憤而拍片還擊︰「蝦女人呀你」。

有女網民星期四(25日)在網上講述事件指,她行經裕景坊近小巴總站時,被一個「迎面而過」的中年漢「靜雞雞反腳踢」,她指與對方事前並無發生衝突,自己亦「冇做過任何嘢」。

從她上傳的片段所見,當時大叔作勢踢向女事主︰「你唔好影呀!影我一腳伸你去…過嚟我劏咗你」。她隨即反斥︰「你試吓過嚟打我呀!喂走呀?你蝦女人呀!」

事主事後在網上「報平安」,直指雖然當時街上只有公公婆婆,並無其他途人幫忙,但仍「不會向惡勢力低頭」。

不少網民怒斥大叔「黐線」︰「其實好多仆X都專係蝦女人!呢啲都唔知係咪男人嚟」、「好多元朗人以為自己大X晒,要小心」、「其實係咪真係要組織個保護市民組織」。有人亦大讚事主勇敢︰「堅揪」、「佢揀中個辣椒妹,廢老即刻X縮」。

---------------

《港呢啲》:大事小事騎呢事,東網嚴謹選題,輕鬆製作!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!