掃呢頁CODE去手機

2019年7月7日 星期日

馬國明:馬國明讚好女仔 唐詩詠:約我啦咁! __,唐詩詠,馬國明,

諗諗好喎!藝人馬國明與唐詩詠出席無綫劇集《白色強人》宣傳,同聲表示對結局篇衝破33點有信心,問到可有機會拍續集?詩詠說:「我覺得套劇嘅角色都仲有好大空 ...


諗諗好喎!


藝人馬國明與唐詩詠出席無綫劇集《白色強人》宣傳,同聲表示對結局篇衝破33點有信心,問到可有機會拍續集?詩詠說:「我覺得套劇嘅角色都仲有好大空間發展,因為都未講我同馬國明點解離婚,其實都監製都有傾過嘅。」

談到二人於劇中復合,觀眾希望他們現實中也相戀,詩詠即向馬國明撒嬌:「約我啦咁!」對於觀眾向馬國明留言,指最好的已在身邊,明指此人是詩詠,馬國明即說:「咁犀利,咁佢不嬲係好嘅,係好女仔。」被追問二人相識多年,為何仍然撻唔着?馬國明聞言即不禁冷笑,詩詠笑說:「我要唔要行開?」記者再指她是絕世好女友,馬國明則是筍盤兼男神,問到二人尚欠甚麼?馬國明對此說:「我都諗唔到差啲乜。」

此外,有份獻唱該劇插曲《Can You Hear》的歌手譚嘉儀,於台上宣布將推出與馬國明合唱的中文版,並將於結局篇播出,稍後更會拍MV。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!