掃呢頁CODE去手機

2019年7月7日 星期日

陳偉琪:上天唔公平!咪神個爸零舍不同 __,陳偉琪,

點解可以咁唔公平?圈中咪神除了上圍重量Cup外,其家底亦相當有分量,家有富爸爸撐腰!33C彭慧中因在節目《流行都市》中騷長腿而被封為女神,有指其家族開 ...


點解可以咁唔公平?


圈中咪神除了上圍重量Cup外,其家底亦相當有分量,家有富爸爸撐腰!

33C彭慧中

因在節目《流行都市》中騷長腿而被封為女神,有指其家族開設時裝貿易公司,中港兩地擁有多間廠房。彭爸爸於2008年被指以2,100萬買入三千呎康樂園獨立屋供家人自住。

36D黃文意

父親是有內地「LED燈大王」之稱的黃裕發,現坐擁市值逾40億王國,身家估計逾10億!不過她沒有靠父幹,做生意外平時以公共交通工具代步慳錢,早前成功上車做業主。

34C莊思敏

爸爸莊寶是馬來西亞拿督,坐擁8億身家。雖然貴為拿督千金,但入行多年靠自己由低做起,演戲外亦瓣數多多,曾開設模特兒公司、運動服生意以及點心店,早前更推出護膚品牌。

--------------

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!