掃呢頁CODE去手機

2019年7月29日 星期一

關智斌返港嗌無奈 __,關智斌,

關智斌前晚返港,稱張致恒已跟他交代一切。
關智斌返港嗌無奈Steven爆出連串醜聞,令他與關智斌(Kenny)的組合BOYZ首個紅館騷煞停,本來身在布吉拍攝演唱會宣傳片的Steven潛逃返港玩 ...


關智斌返港嗌無奈

Steven爆出連串醜聞,令他與關智斌(Kenny)的組合BOYZ首個紅館騷煞停,本來身在布吉拍攝演唱會宣傳片的Steven潛逃返港玩失蹤,獨留Kenny痛哭向粉絲道歉撐大局,前晚Kenny亦抵港,透露Steven已跟他聯絡交代事件,雖然他明白同理解,但覺得好無奈:「我有叫佢出嚟面對大家,要負番應有嘅責任。」對Steven被爆連串「情史」,他驚訝說:「我知嘅同大家知嘅差唔多。(傳佢向啲女友借錢,你哋有冇錢銀轇轕?)我同佢冇乜點計。」網民提議他跟張敬軒拍檔開騷,他則說:「好似講笑話咁,但我笑唔出。」

英皇唔追討賠償

BOYZ的演唱會籌備得如火如荼,據知主辦商英皇娛樂損失至少七位數字,Kenny為演出亦推掉電影及廣告等工作,保守估計也損失七位數。問英皇可會向Steven追究索償?英皇高層霍汶希說:「英皇係唔會向Steven追討賠償,始終佢係英皇培養出嚟嘅藝人,況且佢依家係需要幫忙,我哋唔會加重佢嘅負擔,希望今次係好好嘅經歷,令佢改變自己,成熟地處理依家嘅所有問題,亦希望所有被傷害嘅人早日釋懷,饒恕佢!」



張致恒、關智斌
  • 張致恒、關智斌
霍汶希指英皇主辦的BOYZ紅館騷擱置,但不會向張致恒索償。

  • 霍汶希指英皇主辦的BOYZ紅館騷擱置,但不會向張致恒索償。



鍾意就快D Share啦!