掃呢頁CODE去手機

2019年7月4日 星期四

祥嫂(洪金梅):祥嫂歲數成疑?鄧兆尊:唔知佢哋點計 __,洪金梅,祥嫂,鄧兆尊,

兆尊指訃聞中嘅78歲,佢都唔知係點計出嚟…祥嫂(洪金梅)日前肺癌病逝,今日大約接近11時,身穿黑色素服的鄧小艾及鄧兆榮齊齊落樓,小艾透露去揀靈堂花及棺 ...


兆尊指訃聞中嘅78歲,佢都唔知係點計出嚟…


祥嫂(洪金梅)日前肺癌病逝,今日大約接近11時,身穿黑色素服的鄧小艾及鄧兆榮齊齊落樓,小艾透露去揀靈堂花及棺木,又謂:「辛苦晒你哋,落雨都要喺度等。」然後跟兆榮企定合照,問到可會完成媽媽心願安葬永祥苑花園中的一棵荔枝樹下?小艾話:「呢啲遲啲先講。(點解呢兩日唔見兆尊?)各有各做。」而兆榮就接話稍後會會合兆尊。

二人上車後駛至銅鑼灣接兆尊,微笑現身的鄧兆尊身穿黑白Tee,應記者要求企定影相,其後小艾更落車一同受訪,小艾再次表示今日主要揀棺木及靈堂花,兆尊亦指喪禮會按照媽媽意願會採用西方儀式,至於媽媽的安葬地,小艾謂之後會公開宣布:「大前題搞好媽咪嘅事先,同埋你哋叫番我做『翠玉』(本名)。」說畢二人再上次車。

座架隨即駛至北角的一間花店,兆尊、小艾及兆榮一同落車,問到兆尊為何報道中寫媽媽歲數為73歲,但訃聞中的歲數為78歲?他更正媽媽的歲數為74歲:「78歲係佢哋唔知點計。」最後三人直入花店揀選靈堂花。

三人於花店大約逗留40分鐘後離開,兆尊及小艾再次停低受訪,講到靈堂花,兆尊透露揀選了祥嫂生前喜愛的花,主要以白色為主。問到可會安排祥嫂和祥哥合葬?兆尊說:「我諗唔係咁容易,又要起、又要鏧爛舊雲石。(如果做到有呢個意思?)我諗唔係易事。」再問到祥嫂是否叫兆尊不要結婚?他說:「唔係正式講,講下笑啫。」問到祥嫂是否對三位女友都不太滿意才叫不要結婚?小艾聞言即就:「唔好講呢啲,主要都係講返媽咪嘅後事,大家正面啲啦,爸爸又走咗,得番媽咪一個,想做得好好睇睇。」接着座架駛至北角香港殯儀館揀棺木,三人落車時拒絕再受訪。約10分鐘後離開時,兆尊與小艾再次受訪,問到祥嫂有甚麼心願未了?兆尊謂祥嫂想出院同仔女食嘢,而小艾就謂:「大家打算一齊去玩,媽咪好珍惜同我哋相處時間。」續透露沒有扶靈名單,現決定葬禮以中西式舉行。

至於講到有關祥嫂15億遺產傳聞,兆尊說:「我冇睇,傳聞嘅嘢問番傳嗰個人。」問到他跟祥嫂於最後階段的相處點滴?兆尊坦言沒甚麼:「依家社會有啲扭曲,希望大家對屋企人好啲,始終都係媽咪。」小艾則表示要珍惜家人、好好相處:「今日基本上要做嘅嘢都做哂,呢兩日都冇乜特別,大家唔好咁辛苦。」然後跟兆尊直去跑馬地馬會會所用膳。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!