網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月25日 星期四

張致恒:張致恒宣布結婚:我們將踏入人生另一階段 __,張致恒,

公布結婚喜訊!藝人張致恒宣布結婚!情史多多、現年34歲的張致恒(Steven),前年公開和模特兒兼舞台劇演員梁皓恩(April)拍拖,惟早前他卻被拍得 ...


公布結婚喜訊!


藝人張致恒宣布結婚!情史多多、現年34歲的張致恒(Steven),前年公開和模特兒兼舞台劇演員梁皓恩(April)拍拖,惟早前他卻被拍得和一名女子在深圳密會及表現親熱,令外間揣測他可能另有新歡。怎料今日Steven突然網晒合照並留言:「感恩,我們將踏入人生另一階段,謝謝你。」疑似公布結婚喜訊!Steven以短訊回覆東網,未有否認結婚,他回覆:「現身處外地工作,稍後一一回覆大家,感謝!」

已Fact Check細佬結婚

至於Steven的家姐張詠恩(Jan)就於社交網大爆已經肯定自己將會做姑奶,並發文送上祝福:「祝福你們在這亂世中彼此擁抱最大的愛。對,我要做姑奶了,I love you both *已fact check!」Jan接受東網電話訪問,開心說:「好明顯係啦,我都被佢(Steven)嚇一嚇,都係半個鐘頭前睇佢,冇先兆,完全唔知佢幾時會講。」Jan坦言Steven有提過結婚事,但一直沒有落實日子,等他自己公布,做姐姐都戥他開心,她說:「希望佢大個仔,做個負責任嘅男人,終於有個人箍得住佢喇!」

而跟Steven稱兄道弟的張彥博就不知情,他說:「我唔清楚,我冇睇喎,我知佢唔係香港,出咗埠工作,你等我搞清楚先。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!