掃呢頁CODE去手機

2019年7月9日 星期二

太平洋小姐泳裝亮相!陳偉琪都嚟參選? __,陳偉琪,

陳樂憧(右下圖)身材澎湃,個樣仲好似「細龍太」陳偉琪(左下圖)!《2019亞洲太平洋國際小姐(香港區)》的十一位參賽佳麗今日以泳裝會見傳媒,吸引不少途 ...


陳樂憧(右下圖)身材澎湃,個樣仲好似「細龍太」陳偉琪(左下圖)!


《2019亞洲太平洋國際小姐(香港區)》的十一位參賽佳麗今日以泳裝會見傳媒,吸引不少途人圍觀。今屆參賽者質素平平,其中以(7)戴可穎(Vicby)年紀最輕,只有18歲,(8)陳樂憧 (Donna)身材最澎湃,樣子更酷似「細龍太」陳偉琪。

Vicby表示今次首度參加選美,她由內地來港三年,來港後做過茶餐廳,她表示:「之後諗住去讀職業訓練局,覺得喺香港要讀多啲書先可以搵到份好工。(點解參加選美?想入行?)可以嘅話當然想入行,參選想增值自己,識多啲朋友同增加自信。(有冇信心贏?)有,如果冇都唔參加。(覺得自己有乜優勝?)身材同年紀。(青春無敵?)可以咁講。」

至於Donna現年26歲,是兼職模特兒及畫畫老師,她透露之前曾參加過不同選美活動:「我參加過工展小姐同2017年嘅環亞美神大賽,得咗活力女神獎。(點解唔參加港姐?)我都有諗過,但選港姐壓力好大,而且面對傳媒我會有少少驚,我雖然喺呢行好耐,但對自己冇乜信心,怕畀人批評。」問到可有人指她貌似陳偉琪?她笑言有不少朋友都這樣說,但自己卻不覺得似:「佢身材好過我好多,我係34C、佢係E Cup,我唔敢當。可能因為佢嘅膚色好古銅色,我又鍾意運動,比較大隻同骨架厚,所以畀人覺得我似佢。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!