掃呢頁CODE去手機

2019年7月9日 星期二

蔚雨芯:簽約無綫做親生女 蔚雨芯搶閘開工 __,無綫,蔚雨芯,

蔚雨芯簽約無綫做親生女。「魔鬼胸」蔚雨芯(Rainky)年初與舊公司約滿,東網收到消息指她將簽約無綫成為「親生女」,首單獲委任的工作就是夥拍林盛斌(B ...


蔚雨芯簽約無綫做親生女。


「魔鬼胸」蔚雨芯(Rainky)年初與舊公司約滿,東網收到消息指她將簽約無綫成為「親生女」,首單獲委任的工作就是夥拍林盛斌(Bob)、吳若希和林秀怡等,到珠海橫琴拍攝綜藝節目,Rainky親口承認:「係呀,其實嗰時份約都未生效,我已經去咗拍嘢。」問到與無綫的簽約年期?她笑說:「啱啱好。(賣身畀無綫?)又唔好咁講,大家互相合作,我好開心珍姐(曾勵珍)、樂小姐(樂易玲)幫我好多,會等佢哋安排工作,畀心機去做。」

恨演奸角𢱑機會

過往Rainky與無綫只得藝員、歌手合約,關係一直友好,她先後拍過四齣劇,亦有拍旅遊節目及遊戲節目,坦言獲益良多,希望將來可以攞得更盡,學得更多。問到形象火辣的她會否有性感演出?她說:「我都唔想畀人感覺好Sex Appeal(性感),想試吓演奸角或傻傻哋啲角色挑戰吓自己。公司大把靚女,我又唔算靚,只係好有心想做好啲戲,有啲監製依然覺得我係生面孔,希望將來有更多機會,每個角色都係睇監製覺得啱唔啱。」

唔愁養家唔恨嫁

盛傳她有馬來西亞「超級富二代」男友,本以為一心待嫁?她說:「搵人『代駕』?今年25歲,係一個尷尬歲數,我未諗住跳入另一個人生階段,就算搵到個啱嘅人都唔心急結婚。(仲以為你唔使撈?)梗係唔係雖然屋企唔使我養,父母有佢哋生意,但我係屋企長孫,依家都有幫屋企人打理生意,只係我低調唔想講。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!