掃呢頁CODE去手機

2019年7月7日 星期日

劉佩玥:消失香港兩個月 劉佩玥究竟去咗邊? __,劉佩玥,

原來去咗法國!藝人劉佩玥(Moon)出席活動,Moon有段時間未有露面,她透露之前有兩個月都不在香港,她說:「之前受美容品牌邀請去咗巴黎同意大利,之後 ...


原來去咗法國!


藝人劉佩玥(Moon)出席活動,Moon有段時間未有露面,她透露之前有兩個月都不在香港,她說:「之前受美容品牌邀請去咗巴黎同意大利,之後又去咗保加利亞拍節目,但都好似意猶未咁,我再同朋友去咗南法。」不過,外遊返港的她即病倒要看醫生:「醫生話我因為強壯咗,所以啲菌發唔到出嚟,啲菌同身體打緊交,依家我係調理多過治標,希望令身體好啲。」

講到南法之旅,Moon全程自駕遊,她笑言因為將行程安排得很緊密,把朋友迫得很辛苦:「今年我冇出書計劃,不過今次去咗好多唔同地方,同行嘅朋友係助手、化妝師同攝影師,我哋影相咗好多靚相同影片,遲啲會放上網分享,而唔係用書本嘅形式。上次本書太多字,負擔好重,或者等我去多啲地方,影多啲靚相,再將啲相結集成書下年出。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!