掃呢頁CODE去手機

2019年7月17日 星期三

陳浩民:陳浩民扮女人搞成咁:我下世都要做男人 __,陳浩民,

陳浩民要扮女人。由陳浩民、蔡潔和陳百祥主演的網絡電影《新河東獅吼》,剛於內地網絡平台上架,即成為點擊最高的電影,教一眾演員和導演張敏開心不已。陳浩民表 ...


陳浩民要扮女人。


由陳浩民、蔡潔和陳百祥主演的網絡電影《新河東獅吼》,剛於內地網絡平台上架,即成為點擊最高的電影,教一眾演員和導演張敏開心不已。陳浩民表示是證明台前幕後工作人員共同努力的成果,並笑言要老闆請食飯或請去旅行慶祝,原來今次拍攝,他竟自毀形象,花了不少心思於其中一場戲扮女人:「扮女人其實幾辛苦,一早起身化妝,足足搞咗4粒鐘,最唔慣係黐眼睫毛,好痕又舒服,所以下世我都想做番男人嘞。」

另外的一場戲,陳浩民要被陳百祥掌摑,事前對方已表明不會留力,叫他小心:「佢真係『信守承諾』,好大力咁摑埋嚟,搞到我暈得一陣陣,暈足半日,好彩導演一Take過收貨。」張敏大讚演員們演出夠投入,並笑謂陳浩民絕對有資格成為新一代笑匠。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!