網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月20日 星期六

張景淳:被爆同菊梓喬大圍開餐 張景淳成日左閃右避 __,張景淳,菊梓喬,

張景淳真係一腳踏兩船?藝人張景淳被爆與呂慧儀睇戲,有指事件令「正印」菊梓喬(Hana)不滿,二人更於社交平台上互相取消關注。其實上月曾有消息指張景淳同 ...


張景淳真係一腳踏兩船?


藝人張景淳被爆與呂慧儀睇戲,有指事件令「正印」菊梓喬(Hana)不滿,二人更於社交平台上互相取消關注。其實上月曾有消息指張景淳同Hana曾於大圍某日本餐廳拍拖撐枱腳,即惹起「一腳踏兩船」之嫌,而早前張景淳出入寓所時亦顯得避忌,連日嚟都單拖現身,有一日見佢獨自駕車外出時全程遊目四顧,去到油站入油後便駛往九龍灣方向,當發現記者時更立即加速離開,避免行蹤曝光。

張景淳接受東網訪問,提到有指上月與Hana於大圍撐枱腳,佢表示:「上個月冇,我哋好耐先見一次聚吓。」問到係咪一腳踏兩船?佢就指:「從未試過,對產生事端而猜測嘅報道唔想再回應。(你哋係咪取消關注對方IG?)係一件好小嘅事,好似我同沈震軒咁好朋友,大家都係取消咗關注,我嗰期想睇啲咩就會關注啲咩。(咁你同Hana仲係朋友?)一直都係好朋友。」

另一邊廂,對於Hana取消關注張景淳IG一事,佢嘅唱片公司回覆指:「唔係事實嘅嘢唔會回應。」至於東網聯絡上呂慧儀,提到佢與張景淳被拍得相約睇戲後,男方即與Hana「絕交」,佢就表示:「呢啲事又唔關我事,我唔回應喇。」

---------------

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!