掃呢頁CODE去手機

2019年7月7日 星期日

馬國明變返筍盤幫心穎求情助復出 __,馬國明,黃心穎,

馬國明昨日對記者提問有問必答,更指覺得已經鬧夠,希望大家可以給黃心穎一個機會。
馬國明昨日對記者提問有問必答,更指覺得已經鬧夠,希望大家可以給黃心穎一個機會。「安心偷食」自4月爆出後,女主角黃心穎則避走美國兼事業玩完,唯獨男友馬國 ...


「安心偷食」自4月爆出後,女主角黃心穎則避走美國兼事業玩完,唯獨男友馬國明卻給予最大方的同情及維護。馬國明昨日出席活動時說與黃心穎的關係為「朋友」,他還叫大家不要攻擊黃心穎,似乎想幫女方求情,幫助她復出。問到是否變回筍盤,馬國明即笑說:「多謝大家畀面!」

相關新聞:【避走美國】劇集淪為倉底貨

黃心穎自爆出偷食許志安後,極速深潛避走美國,黃心穎男友馬國明在事件爆出後,翌日即開腔表示心情平靜,並說:「佢(黃心穎)仲好年輕,未來仲有好多路要行。」昨日有指馬國明承認與黃心穎已經分手,並將對方降呢做回「朋友」,但他在得悉安心事件時曾經感到憤怒。

馬國明昨日下午3時與劇集拍檔李佳芯在將軍澳出席活動,一身粉藍色西裝的馬國明顯得好醒神,在台上與粉絲互動有講有笑。活動結束後,大批傳媒圍住馬國明訪問,有備而來的他對記者問到他與黃心穎是否分手,關係是否降呢為朋友,幾乎是有問必答,問到是否已回復單身?他說:「我成日都想講,我哋都仲係朋友,希望大家都畀個機會佢(黃心穎)我覺得都鬧夠喇。」



黃心穎與馬國明過往不時情侶檔出席活動,表現甜蜜。資料圖片 黃心穎與馬國明過往不時情侶檔出席活動,表現甜蜜。資料圖片
馬國明媽媽表示不會主動詢問兒子感情事,又指兒子心情幾好。

馬國明媽媽表示不會主動詢問兒子感情事,又指兒子心情幾好。

避談有否見對方

馬國明在訪問中多次希望網民言論別過激,希望給予黃心穎一個機會,問到是否想幫她復出工作?他說:「唔係幫,只係件事大家反應過激囉,我都可以同佢繼續係朋友,點解大家反應咁激呢!」至於是否變回筍盤?馬國明說:「唔關事,大家畀面成日叫筍盤,其實就唔係真係咁筍嘅,多謝大家畀面!」安心事件發生,有否聯絡黃心穎或見過對方?馬國明避談說:「唔講,再答只會問得多啲。其實你哋都知佢𠵱家喺邊啦,報紙寫佢去第二度讀書嘛。」問到是否仍是情侶關係?他苦笑說:「唔答喇,唔知點解大家要劃得條線咁實。」

馬國明被指得知安心偷食後好憤怒,他澄清:「係有啲嬲,但唔可以用憤怒嚟形容,佢知自己犯錯。𠵱家仲嬲?大家仲係朋友,冇必要做唔到朋友。」問到跟黃心穎分手後,是否已準備接受一段新感情?馬國明稱:「我唔答喇,冇話準備好未。」

相關新聞:【偷食分手】黃心穎拍劇埋身媾馬國明



黃心穎4月被爆出在車廂內偷食許志安,震撼兩岸三地娛圈。資料圖片

黃心穎4月被爆出在車廂內偷食許志安,震撼兩岸三地娛圈。資料圖片
馬國明昨日出席活動前現身灣仔,一直保持沉默,至活動時才開腔。

馬國明昨日出席活動前現身灣仔,一直保持沉默,至活動時才開腔。

「修復咗自己個心」

若然黃心穎想復合又是否接受?馬國明即笑說:「呢啲假設性嘅問題唔答喇!」提到再拍拖時會否更小心,以及更關注女友行蹤?馬國明就表示:「呢啲將來嘅事,我諗都係專心做嘢先啦。」問到情傷好番未?馬國明就引用劇集中的醫生身份說:「其實我第一次出嚟回應我已經話我冇事,我自己修復咗我自己個心,我係心胸肺科,我自己修復咗,大家唔使擔心!」活動過後,馬國明即直接駕車回家。

對於馬國明表示與心穎分手,馬媽媽昨早離開寓所時,被《蘋果》追問此事,她表示自己一向不會主動詢問兒子的感情狀況,不清楚兩人分手多久。至於馬國明最近心情如何?馬媽媽笑言:「好呀!幾好呀,成日陪我行街飲茶。」戴着鴨舌帽的馬國明於昨午12時半駕車離開寓所,到灣仔會展停車場泊車,《蘋果》記者上前問與黃心穎是否分手,他低下頭未有回答,但對記者說:「唔該晒,辛苦晒。」之後走進酒店。

採訪:王連連

攝影:林賓利、吳耀輝、孔志豪




鍾意就快D Share啦!