掃呢頁CODE去手機

2019年7月16日 星期二

阮兒:獨遊杜拜!阮兒靚相到底係邊個操刀? __,阮兒,

阮兒日前自己一個去咗杜拜玩。藝人阮兒早前回家鄉荷蘭探親,轉機時就順道飛落杜拜一遊,她說今次更是首次單獨去一個未去過的地方,本身都擔心過安全問題,但事前 ...


阮兒日前自己一個去咗杜拜玩。


藝人阮兒早前回家鄉荷蘭探親,轉機時就順道飛落杜拜一遊,她說今次更是首次單獨去一個未去過的地方,本身都擔心過安全問題,但事前有做定資料搜集。而去沙漠有參加當地旅行團,一架車連司機可以載6個人,另外有一對日本情侶和新加坡情侶,加埋她就剛剛好。問到當地治安?她說:「當地有啲的士係粉紅色車頂,係專畀女士坐,因為係女司機,所以真係好安全。我都係第一次獨自去旅行,感覺好刺激,咁人一世物一世,點都要試吓一個人去旅行嘅。」

攞腳架擺位自拍

講到她在沙漠拍了很多靚相,還以為團友幫手操刀,但原來阮兒是「自拍之王」!她說:「冇人幫我影,係我攞腳架相機同電話自己擺位自拍咋,冇法啦,想呃下Like,但其實主要唔係影相,係拍片,拍咗好多條片,都未得閒剪片,到時剪好片都會放上網分享畀大家。(叫男友衛志豪幫手剪?)唔會喇,我識剪片,只係未有時間啫。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!