掃呢頁CODE去手機

2019年7月16日 星期二

楊洛婷:去到邊「造」到邊 楊洛婷恨生多啲 __,楊洛婷,

楊洛婷睇嚟好想生喎!藝人楊洛婷(Rabeea)出席扶康會活動,她稱今年12月是她與與DearJane主音老公黃天翱(Tim)的結婚五周年,她計劃一家人 ...


楊洛婷睇嚟好想生喎!


藝人楊洛婷(Rabeea)出席扶康會活動,她稱今年12月是她與與Dear Jane主音老公黃天翱(Tim)的結婚五周年,她計劃一家人到夏威夷慶祝:「夏威夷係我哋結婚嘅地方,我已經通知咗父母一齊去。我唔知Tim有冇時間飛,但我直接同佢公司講咗,不過12月係佢最忙嘅時候,經常都係我同個女兩個飛,我個女歲幾已經飛過八次,因為小朋友機票好平。」揚言想生第二胎的她笑言想在夏威夷造人:「我邊度都想搞個BB出嚟,最好每個地方搞一個,我想生多啲,但Tim見我好辛苦,因為囡囡開始大,好活躍。」

另外,Rabeea透露明天要拍修身廣告,最近積極keep fit:「我戒澱粉質,又紮肚又做機同健身,每晚都會步跑一個鐘,一個月瘦咗四公斤,老公都有陪我一齊健身。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!