掃呢頁CODE去手機

2019年7月6日 星期六

【三年抱兩】胡杏兒順利誕第二胎 細仔取名李奕霖 __,胡杏兒,

胡杏兒三年抱兩,日前為老公李乘德(Philip)誕下第二名小王子。(IG圖片)
【新增回應】恭喜!恭喜!胡杏兒細仔Ryan出世啦!胡杏兒為老公李乘德(Philip)誕下第二名小王子,她今日在IG公佈喜訊,貼出一張「一家四手」照片, ...


【新增回應】恭喜!恭喜!胡杏兒細仔Ryan出世胡杏兒為老公李乘德(Philip)誕下第二名小王子,她今日在IG公佈喜訊,貼出一張「一家四手」照片, ...


【新增回應】



恭喜!恭喜!胡杏兒細仔Ryan出世



胡杏兒為老公李乘德(Philip)誕下第二名小王子,她今日在IG公佈喜訊,貼出一張「一家四手」照片,留言:「Hello Ryan Lee, 李奕霖,Daddy, Mommy and Gor Gor welcome you to our family!! 」





杏兒於15年底和Philip結婚,婚後年半宣佈懷孕,大仔Brendan尚有3個月便兩歲,已經當上哥哥了,杏兒接受訪問表示今次Ryan是順產,對於各方好友的祝福,杏兒說:「弟弟出世重7磅8安士,佢出世時好錫住媽咪,好快手,所以我都冇痛好耐。而家已返咗屋企休息,哥哥好錫弟弟,見到佢好開心好興奮,我哋呢個有牛、羊和雞嘅農場家庭,加埋豬弟弟,多謝大家的祝福!」



而Philip亦都在IG貼了「一家四手」照片,他更用英文留言說:「Ryan和Brendan嘅名都係嚟自家譜,我哋都好鍾意Ryan呢個名,謝謝李太太,媽媽同兒子喺過去幾個禮拜一直表現良好#我們四#newborn #FamiLee #hakka #hakkajai」



貴為金蘭姊妹之一的黃智雯,今日回覆傳媒:「已經探過myolie同bb,我哋班契媽都送咗一份有紀念價值嘅禮物俾BB,希望細佬健康長大,錫媽咪。」再問BB同哥哥是否相似,她笑說:「啱啱出世未睇到,不過都係一樣咁cute cute。」 胡蓓蔚亦說:「 BB精靈可愛,表情多多,同哥哥嘅輪廓都似㗎,我哋成班都勁開心。」



杏兒在IG宣佈二仔順利出世。(IG圖片) 杏兒在IG宣佈二仔順利出世。(IG圖片)
Philip發文感謝太太。(IG圖片)

Philip發文感謝太太。(IG圖片)
Brendan已經做了哥哥。(IG圖片)

Brendan已經做了哥哥。(IG圖片)
杏兒表示Brendan見到弟弟非常開心。(IG圖片)

杏兒表示Brendan見到弟弟非常開心。(IG圖片)
(IG圖片)

(IG圖片)

鍾意就快D Share啦!