掃呢頁CODE去手機

2019年7月4日 星期四

張振朗:無綫黑仔王張振朗終有劇上 黃智雯變炮灰 __,姜皓文,張振朗,無綫,黃智雯,黑仔,

張振朗不再黑,黃智雯套劇就要遲啲先有得上!無綫原定於7月22日晚上八時三十分播映由黃智雯、邵美琪的新劇《街坊財爺》,不過東網收到消息指無綫臨時變陣,改 ...


張振朗不再黑,黃智雯套劇就要遲啲先有得上!


無綫原定於7月22日晚上八時三十分播映由黃智雯、邵美琪的新劇《街坊財爺》,不過東網收到消息指無綫臨時變陣,改播由張振朗、譚俊彥主演的新劇《包青天再起風雲》頂上。

張振朗之前因受黃心穎事件所累,多套劇被抽起,就連《牛下女高音》都不會重拍,播映無期,堪稱「無綫黑仔王」,幸而現時終於有劇出。而《街》劇監製梁材遠坦言剛剛收到消息,對於劇集被抽起,他表示是節目部的安排,他說:「公司有咁多節目,幾時出街都冇所謂不過我之前因為叫咗喺大陸嘅苑瓊丹返嚟宣傳,唔知佢買咗機票未,要快啲通知佢先得。」

黃智雯表示未收到通知,說到很久沒有劇出街時,她謂:「我都有一年冇劇出街,當然希望可以快啲有作品畀觀眾見到,都有幾套拍咗。」她又表示現正忙於為七月到法國上戲劇堂作準備。

---------------

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!