網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月9日 星期二

麥嘉欣:澳門小姐麥嘉欣生日 男友送驚喜 __,鍾嘉欣,麥嘉,

好Sweet呀!前澳門小姐麥嘉欣(Sofia)與「2016年國際先生」李嘉豪(Kyle)愛得甜蜜,日前是女方22歲生日,Kyle為女友炮製驚喜。Sof ...


好Sweet呀!


前澳門小姐麥嘉欣(Sofia)與「2016年國際先生」李嘉豪(Kyle)愛得甜蜜,日前是女方22歲生日,Kyle為女友炮製驚喜。Sofia在社交網上載與男友的錫錫相,並留言:「多謝你為我準備嘅驚喜,真係完全冇諗過你會做啲咁嘅嘢!爸爸配合綁氣球,又拍低過程,做埋司機帶佢出去買材料,哥哥為我準備好靚嘅氣球,同埋媽媽親手包畀我嘅靚花。」有家人和男友愛錫,Sofia非常幸福。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!