掃呢頁CODE去手機

2019年7月12日 星期五

黃淑儀:爆徐肇平帶女返歸!黃淑儀:見過好多個 __,徐肇平,黃淑儀,

黃淑儀話徐肇平女朋友多籮籮。藝人黃淑儀為網上烹飪節目舉行發布會,獲袁偉豪到場獻花、余慕蓮亦有到場支持。問黃淑儀知不知道細仔徐肇平的感情生活?她說:「女 ...


黃淑儀話徐肇平女朋友多籮籮。


藝人黃淑儀為網上烹飪節目舉行發布會,獲袁偉豪到場獻花、余慕蓮亦有到場支持。問黃淑儀知不知道細仔徐肇平的感情生活?她說:「女朋友多籮籮,我都見過好多個,不過唔知係咪女朋友啦,如果佢話有朋友上嚟,咁我就話好啦,咁我走囉。(佢可能想叫你煮飯?)唔會啦,佢鍾意食我煮嗰啲,佢淨係鍾意食自己煮嗰啲西餐,因為我煮中菜。(咁佢揀女朋友都鍾意食中餐定西餐?)我唔知佢口味,不過之前嗰啲都係中國人。」

提到黃淑儀大爆徐肇平不續約無綫而被雪藏,她說:「曾經有咁嘅事,當時我好心痛個仔,一嚟到香港點解要面對咁嘅事,但依家佢喺ViuTV做得幾開心,拍緊幾個劇。」她又謂徐肇平在加拿大讀演藝,覺得他在中國人社會工作會學得較快,教他不可一步登天,亦不可因是其兒子而有優待,教他工作態度好,修煉完演員道德再講演技。

講到製作網上烹飪節目,她表示本身自己是電腦白癡,但因為家人在網上看到其《吾淑吾食》的片段反應很好,所以就決定自己做網上節目,覺得自由度較大,今日就會出第一集。問到細仔徐肇平會一齊亮相節目?她說:「暫時唔會,佢依家拍緊《娛樂風雲》,如果唔係都拉佢嚟支持,所以今日就有戲裏面嘅仔嚟支持。」講到她最近榮升奶奶,問到可會教二子徐肇麟的老婆煮餸?她說:「新抱同我交流少啲,因為佢喺律師樓好忙,但佢鍾意食我煮嘅嘢嘅,不過我都有整啲食譜,方便上班族可以整。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!