網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月21日 星期日

【我是歌手】蘇永康與網民爆罵戰:我返大陸工作養妻活兒又舐共 __,中國,大陸,我是歌手,蘇永康,

持續個多月的反送中事件至今仍未解決,在這一段時間中,無論是支持示威者或者是支持政府的,都罕有地有不少藝人發聲。不過,一直以來無表態的蘇永康,今日卻因在 ...


持續個多月的反送中事件至今仍未解決,在這一段時間中,無論是支持示威者或者是支持政府的,都罕有地有不少藝人發聲。不過,一直以來無表態的蘇永康,今日卻因在IG上刪除網民留言,而與網民討論政見,對話更被上載至討論區,引發網民熱論。



由網民上載的圖片可見,網民正與經由IG認證為蘇永康身份的帳戶進行私人對話,一開始蘇永康表示:「我的政治立場與閣下無關,我亦不在乎你舐乜?我只知道我是個歌手,那裏有我的觀眾,我就會去,講完...」而網民隨即回覆指責康仔:「但係身為公眾人物都唔可以亂del人cm(留言)㗎康仔,你咁同白色恐怖有咩分別?你唔喜歡個cm我明,我又冇講粗口,但因為舐共del晒所有政治聲音,唔係崇尚自由嘅香港人會做嘅嘢,康仔,你變了~是你變了~」



未知是否因為網民這番說話,令到康仔想要解釋更多:「我個IG等於我屋企,只係招呼一啲啱嘴型嘅朋友入嚟傾偈,既然你覺得我舐共,咁即係話不投機哪怕你有蕭若元嘅口才喺我呢處無用武之地,咪上去高登噴飽佢囉。我返(反)港獨你班契弟話我舐共!我返大陸工作養妻活兒又舐共,你班咁嘅殖民後政治狂熱知啲唔知啲,你而家嘅行為等同行入去基督彌撒講可蘭經,人哋唔聽,你就話人唔係崇尚自由嘅香港人會做嘅!呢啲係白色恐怖...咁而家你話邊個恐怖?香港變成咁,個個星期日每區輪流唔使做生意就係因為你哋呀!」



其後,蘇永康將網民封鎖,不能看到網民的回覆。



------------------------------

【每周送10萬】

升級壹會員獨家尊享,立即參加10萬火急大抽獎!

*推廣生意的競賽牌照號碼:52302-9

-------------------------------

錶迷必讀!

89頁腕時計電子書 66款嚴選年度新錶

https://hk.adai.ly/e/v7jEA0MC1X



網民今日與蘇永康爆罵戰。(網上圖片) 網民今日與蘇永康爆罵戰。(網上圖片)
網民其後將對話內容上載至討論區。(網上圖片)

網民其後將對話內容上載至討論區。(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!