網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月19日 星期五

胡杏兒:胡杏兒坐完月未收身 已經諗定生第三個 __,胡杏兒,

三……三個?藝人胡杏兒出席商場活動,剛生完細仔Ryan、坐完月的她尚未修收身,透露距離目標體重尚欠10磅,即使有人贊助收身療程,奈何要同一時間照顧兩個 ...


三……三個?


藝人胡杏兒出席商場活動,剛生完細仔Ryan、坐完月的她尚未修收身,透露距離目標體重尚欠10磅,即使有人贊助收身療程,奈何要同一時間照顧兩個兒子,根本離不開屋企。談到Ryan情況,杏兒指他出世時有7磅8安士,現時估計應該重了1、2磅:「佢好大食,我依家好似製奶機器咁,日日都要泵奶,不過都幫到快啲收身。(易湊?)佢好鍾意食奶,一餓就嗌到全屋都聽到,犀利過哥哥,但生細佬時就好順利,唔使痛好耐。(生第三個?)有計劃,但睇應唔應付到兩個先。(陳茵媺都得!)佢係Super Mom,不過都會問佢拎貼士。」

問到大仔會否照顧Ryan?杏兒笑指大仔也喜歡弟弟,經常想錫及擁抱他,惟有時又突然呷醋推開弟弟:「我又冇安慰佢,佢都知呢個係弟弟,老公就未有獎勵,我冇乜要求,希望可以出吓街先,喺屋企一個月都悶(會搞百日宴?)會呀!」

談到胡說八道會幾個姊妹再做契媽,杏兒指她們別無選擇,自動登上契媽寶座,細仔更獲眾人送上金器。談到稍後工作,杏兒表示暫未開始拍劇,只接一些活動工作,下月則飛美國登台,那會否不捨一對兒子?她說:「第二個好啲,生第一個時成年都冇出過埠。(第二胎幾時出世?)6月中。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!