掃呢頁CODE去手機

2019年7月23日 星期二

【森美食花生】何君堯港台門口被圍 承諾譴責白衣朋友 __,何君堯,森美,

(網上圖片)
逾百名白衣人於周日(21日)晚上在元朗站手持藤條和鐵通,無差別襲擊市民及西鐵乘客,造成至少45人受傷,新界西建制派立法會議員何君堯當日被影到在「血洗元 ...


逾百名白衣人於周日(21日)晚上在元朗站手持藤條和鐵通,無差別襲擊市民及西鐵乘客,造成至少45人受傷,新界西建制派立法會議員何君堯當日被影到在「血洗元朗站」前,曾與白衣人握手問好,更稱白衣人是「英雄」,曾一度傳何君堯有份策劃,何君堯已否認。

相關新聞:【無警時分】何君堯直播訪問拍枱扔咪離場 門外遭扔鞋反叫喊:唔好扔嘢!



何君堯和新界西立法會議員朱凱廸今早出席港台節目《視點31》討論「血洗元朗站」事件,何君堯在節目上多次要求朱凱廸「唔好再講光復」,朱凱廸強調市民有權示威,何君堯竟然拍枱批評朱凱廸言論,他離場時指摘朱凱廸「唔配做議員」,有港台員工反撃稱何君堯「你都唔配」,何君堯與朱凱廸在節目中短兵相接,何君堯指對白衣人襲擊市民感到心寒,但他並沒後悔與身穿白衣的朋友握手,完成訪問後,有一堆市民在港台門外等候。



在直播影片當中,見到主持完節目《早霸王》的森美都在港台門外,與市民閒聊,影片中森美說:「佢未走,好難趕佢走。」《蘋果》向森美求證,看他是否等何君堯出來,森美解釋:「我冇見到佢,放工經過門口,見到好多人,佢哋話何君堯同朱凱迪喺嗰邊做訪問,跟住我就返屋企。」問到對何君堯有何評價?森美短訊回覆:「Sorry.No comment.」



十多名市民於12時許,看到何君堯步出,現場人士叫「握手」,何君堯走到閘口,示意保安開閘,開門跟在場人士握手,何君堯:「既然你要同我握手,我就行出嚟同你哋握手,大家冷靜啲,有任何訴求我哋可以表達,就算你用粗口,DLLM罵我,我習慣聽慣,喺8月4號我哋有一個集會,大家一齊傾偈,大家最緊要和衷共濟坐埋一齊,我哋唔好訴諸暴力,你鍾意講任何嘢都冇問題。」在場人士問:「你啲黑社會兄弟呢?」何君堯大笑兼指向發問者:「你就係我最親近嘅兄弟,如果係,你係唔係黑社會呀?」被問為何四圍跟人握手,何君堯猶如「錄音機」回帶再提大家8月4號一齊傾下偈,他說:「有任何交流,我係絕對歡迎,所以……剛才我見到有人拎起對鞋想掟我,對唔住!下次如果你想攞對鞋都攞對8號半畀我,而且我啲鞋都行到蝕晒底,如果係掟就掟一對畀我。」



現場人士大叫「你唔好講笑」、「仆街」、「笑騎騎放毒蛇」,問到他是否有美國國籍、是否申請當中,何君堯直言:「我冇!我冇!(為何網上有一個聯署稱阻止你申請)網上傳言好多都係假,剛才我有問朱凱迪『係咪你吹大雞去元朗』,佢話『唔係,你唔好信呢啲嘢』,至於美國國籍係冇,完全冇申請,你哋千祈唔好信流言蜚語,我同大家講我冇外國居留權,亦都冇申請,OK!」



會不會譴責當日打市民的白衫人,何君堯強調譴責任何犯罪的人:「(白衫打人嘅人會唔會譴責?)我會譴責、我會譴責、我會譴責,我亦譴責喺西環衝突嘅人,譴責任何暴徒,一視同仁,我同大家講任何犯法嘅人士,不論你着咩衫,你犯法就係犯法,包括喺元朗、喺西環、喺中環、喺海富附近全部都譴責,唔單只譴責,仲要將佢哋繩之於法,通過法律制裁,要面對後果。」



之後在場人士嗌「唔好嘈啦,賊喊捉賊」,何君堯反駁:「咁你叫我講畀你聽,你又叫我唔好嘈,你哋係唔係思覺失調,你要同我傾偈,我又同你傾偈,你掟鞋畀我,我叫你掟一對鞋畀我好唔好,唔好掟一隻,仲要係女裝,多謝!Thank you!」講完拍拍手,有人問他會否救契仔劉馬車,何君堯反撃:「嗰個唔係我契仔,可能係你契細佬或者契哥。」何君堯行前幾步想上車離開,四圍張望,原來他的七人車仍未駛離港台停車場,當時在場人士意有所指:「喂!你行錯路呀!」



------------------------------

【每周送10萬】

升級壹會員獨家尊享,立即參加10萬火急大抽獎!

*推廣生意的競賽牌照號碼:52302-9

-------------------------------

錶迷必讀!

89頁腕時計電子書 66款嚴選年度新錶

https://hk.adai.ly/e/v7jEA0MC1X



何君堯今日在直播訪問中鬧朱凱廸人渣,其後拍枱掉咪離場。(電視截圖) 何君堯今日在直播訪問中鬧朱凱廸人渣,其後拍枱掉咪離場。(電視截圖)
一批市民於港台門外等候何君堯,剛下班的森美(藍衫)亦在場。(網上圖片)

一批市民於港台門外等候何君堯,剛下班的森美(藍衫)亦在場。(網上圖片)
森美稱自己純屬路過,與市民閒聊一陣後已經離開。(資料圖片)

森美稱自己純屬路過,與市民閒聊一陣後已經離開。(資料圖片)
何君堯步出港台時,在場市民起哄。(網上圖片)

何君堯步出港台時,在場市民起哄。(網上圖片)
何君堯步出大閘與一名市民握手,同時被人掉鞋。(網上圖片)

何君堯步出大閘與一名市民握手,同時被人掉鞋。(網上圖片)
何君堯呼籲大家冷靜,不要投擲物件。(網上圖片)

何君堯呼籲大家冷靜,不要投擲物件。(網上圖片)
何君堯被市民包圍。(網上圖片)

何君堯被市民包圍。(網上圖片)
何君堯與市民針鋒相對一番之後上車離開。(網上圖片)

何君堯與市民針鋒相對一番之後上車離開。(網上圖片)
逾百名白衣人於周日晚上在元朗站手持藤條和鐵通,襲擊市民。

逾百名白衣人於周日晚上在元朗站手持藤條和鐵通,襲擊市民。
何君堯當日與多名白衣人握手。(網上圖片)

何君堯當日與多名白衣人握手。(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!