掃呢頁CODE去手機

2019年7月16日 星期二

單文柔:唔再係排第一 單文柔呷囡囡醋! __,單文柔,

冇地位喇,慘!藝人單文柔(Phoebe)今年四月為丈夫陳展鵬誕下女兒「小豬比」,今日首次出席公開活動,她表示:「其實我之前都返咗公司做兒童節目嘅嘉賓, ...


冇地位喇,慘!


藝人單文柔(Phoebe)今年四月為丈夫陳展鵬誕下女兒「小豬比」,今日首次出席公開活動,她表示:「其實我之前都返咗公司做兒童節目嘅嘉賓,當係warm up,都好開心,但太耐冇出鏡,所以有少少緊張。」

停咗餵人奶

問到湊女的情況?她稱很享受:「佢好易湊,好少喊,所以一喊我就要搵係乜原因。我係緊張媽咪,見佢喊或者有啲反應,我唔知佢咩狀況,片又換咗、涼又沖咗、奶又飲埋,最後發現佢係扭計。依家主要係我同工人姐姐湊,展鵬之前忙拍劇,依家佢放假會多啲時間湊個女,佢一起身就要睇個女,有時我要叫佢幾聲,佢先聽到我叫,我依家係排第二。(你有冇呷醋?)多多少少都有,但係自己個女都OK。(你出去做嘢會唔會好掛住個女?)會,我今日出門口唔記得同囡囡講再見,我都即時打電話返屋企同佢視像傾偈。(依家有冇餵人奶?)已經停咗,因為好辛苦,而且我想工作,所以囡囡飲緊之前啲人奶。」

問到是否全面復工?Phoebe謂要等公司安排,至於會否不接劇集,因為工作時間太長?她坦言:「要兼顧咗屋企先,因為小朋友仲細,好似今日我出去做嘢,我都會好早起身,安排好晒啲嘢先出門口,否則會覺得好對BB唔住。」

為咗老公練高球

另外,Phoebe最近積極學打高爾夫球,問到是否被老公嫌球技不濟?她笑言:「老公嘅運動細胞好好,我一年前學過打,但因為有咗,所以唔郁得咁多,就停咗訓練,坐咗月隔咗一排冇運動,依家打番好生疏,老公落場打嘅時候又要兼顧埋我,佢enjoy唔到,所以今個暑假嘅目標係練好高爾夫球,主要係想陪佢玩。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!