掃呢頁CODE去手機

2019年7月15日 星期一

楊冪:晒世界級螞蟻腰 楊冪激凸Body惹熱議 __,楊冪,

嘩嘩嘩!藝人楊冪日前現身北京機場,藝人喺機場現身其實好正常,但楊冪嘅一身打扮就引起熱議。話說楊冪出咗名瘦㗎喇,佢當日就晒出世界級螞蟻腰,條腰幼到不得了 ...


嘩嘩嘩!


藝人楊冪日前現身北京機場,藝人喺機場現身其實好正常,但楊冪嘅一身打扮就引起熱議。話說楊冪出咗名瘦㗎喇,佢當日就晒出世界級螞蟻腰,條腰幼到不得了!而另一個亮點,就係激凸嘅上圍,非常之搶眼,瘦蜢蜢嘅佢究竟點練出呢個世界級Body?

其實楊冪嘅身材,一直都大家討論嘅話題。之前佢喺民初劇《築夢情緣》嘅造型,已經被網友叫做「括號奶」,劇中佢以吊帶褲內襯恤衫,胸前兩條吊帶有如括號「()」!另外,楊冪嘅長腿都出晒名,零贅肉又直又長,名副其實「無敵筷子腳」!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!