網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月22日 星期一

石詠莉:石詠莉沖涼休克反白眼 鄧健泓急Call白車 __,石詠莉,鄧健泓,

石詠莉沖涼休克反白眼。歌手鄧健泓(Patrick)出席前有線主播嚴崇天的作品宣傳活動,Patrick講到日前太太石詠莉發生意外:「佢下月出碟,最近為宣 ...


石詠莉沖涼休克反白眼。


歌手鄧健泓(Patrick)出席前有線主播嚴崇天的作品宣傳活動,Patrick講到日前太太石詠莉發生意外:「佢下月出碟,最近為宣傳而做運動減肥,有日佢做完運動就浸熱水浴,突然聽到佢大叫老公唔掂,佢話見暈,我即時抱起佢,佢已經冇知覺,反白眼兼休克,我抱咗佢上床,幫佢抹乾身同着番件衫之後,佢仍然係休克,手腳黑晒,隻手仲抽筋,我驚到即時報警,救護車15分鐘就到,救護人員問我哋係咪鬧交,因為太太係過度換氣綜合症,情緒激動先會發生,應該係太太浸浴時瞓着咗,佢唔夠氣,不斷吸氣而引致,今次係我覺得最接近我會冇咗佢。太太醒番仲問我有冇拍片拍相。(有冇送院?)冇,救護員畀咗啲氧氣佢吸,見到佢可以企起身先走。以後佢浸浴我都要睇住,雖然已經睇咗六年。」

Patrick透露有為嚴崇天的書寫序,也曾想過出書:「我喺娛樂圈都經歷過風雨高低,都有幾多發生喺自己身邊嘅有趣事,不過我諗與其出書,不如做個騷,一半唱歌一半講嘢,我之前喺自己嘅演唱會上面,都有講起我喺夜場唱歌嘅嘢,大家覺得幾好睇。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!