掃呢頁CODE去手機

2019年7月21日 星期日

謝芷蕙:升呢轉戰老外?Cammi網紅生活愈來愈富貴 __,Cammi,謝芷蕙,

Cammi由嫩模變成網紅後,生活質素唔同晒!近年由嫩模變成網紅嘅謝芷蕙(Cammi),自從同有米內地男友分手後,就一直宣稱單身,不過日前佢喺社交網大晒 ...


Cammi由嫩模變成網紅後,生活質素唔同晒!


近年由嫩模變成網紅嘅謝芷蕙(Cammi),自從同有米內地男友分手後,就一直宣稱單身,不過日前佢喺社交網大晒於蘇梅島嘅旅行相,除咗有透視泳衣照大派福利外,當中一張佢與友人及兩位外籍男士嘅合照,見佢同其中一位男子攬晒腰表現親䁥,可見二人關係匪淺,未知係咪有新戀情呢?

其實Cammi單身時亦絕對不愁寂寞,連月嚟佢頻頻去旅行,短短四個月內已經遊遍美國、日本、韓國、上海、法國及蘇梅等地,而且入住嘅都係五星級酒店,睇嚟即使冇咗有米男友,都無損其生活質素。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!