網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月1日 星期一

【阿倫撐警CD碎片遍地開花】何韻詩不屑 發文:極權要你哋低頭乖乖站台? __,何韻詩,譚詠麟,阿倫,

【阿倫撐警CD碎片遍地開花】何韻詩不屑發文:極權要你哋低頭乖乖站台?15分鐘前馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入尋日譚詠麟同阿B鍾鎮濤, ...


  • 【阿倫撐警CD碎片遍地開花】何韻詩不屑 發文:極權要你哋低頭乖乖站台?
  • 15分鐘前


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


尋日譚詠麟同阿B鍾鎮濤,及梁家輝出席「撐警集會」,阿倫阿B仲高調上台發表撐警論,又話今次出嚟不談政治,結果唔單止黃耀明都睇唔過眼在ig發炮,連班歌迷都憤,將珍藏嘅阿倫CD整爛,有的士輾碎、鎚仔揼碎、今日有歌迷帶同珍藏黑膠碟到維園踩爛,一日之間阿倫「粉身碎骨」。

何韻詩睇完明哥段文,不禁讚:「明哥好嘢!」,之後佢亦發文: 「老實講,我其實一直都對所謂「同行」所謂「前輩」比較忍讓,始終都叫做同一個界別,就算點俾記者問,點嬲都好,都盡量唔想點名批評。

但原來荒謬只會更荒謬,墮落原來可以如此沒有盡頭,唔可以出聲支持嘅,有苦衷嘅,算,我可以諒解。

但要走上台聲援再向弱者踩多幾腳嘅呢啲,絕對不能容忍。一個二個雙重標準,什麼「不談政治」?當年無利益衝突就高調支持北京學生,去跑馬地表現悲壯;過咗三十年時勢唔同喇,而家你地自己屋企有事啊,要你地支持學生就懶高尚「不談政治」,極權要你地低頭就乖乖站台?一知半解、睇咗幾條片就覺得掌握真相嘅人,你地無資格批評我地嘅年輕人。

你地催眠到自己,都說服唔到真正嘅香港人。」

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!