網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月9日 星期二

楊思琦:艷壓全場!楊思琦Deep V大露背搶「峰」頭 __,楊思琦,

楊思琦艷壓全場!藝人楊思琦為賈思樂演唱會拍攝宣傳海報,眾女嘉賓的造型中,以性感DeepV露背長裙上陣的她,搶盡「峰」頭!她謂:「條裙唔係我揀㗎,係何國 ...


楊思琦艷壓全場!


藝人楊思琦為賈思樂演唱會拍攝宣傳海報,眾女嘉賓的造型中,以性感Deep V露背長裙上陣的她,搶盡「峰」頭!她謂:「條裙唔係我揀㗎,係何國鉦揀。(為你度身挑選?)咁多謝佢啦。」演唱會當晚都不介意性感現身?她謂:「靚就得,但上台都要安全啲,唔使擔心走光會好啲。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!