掃呢頁CODE去手機

2019年7月10日 星期三

《教束》會長唐浩然為DSE考生打氣: 最重要係做到自己開心鍾意的事! __,黃浩然,

《教束》會長唐浩然為DSE考生打氣:最重要係做到自己開心鍾意的事!17分鐘前ViuTV校園劇《教束》內搶鏡的會長唐浩然(Jacky),初出茅廬就擔正, ...


  • 《教束》會長唐浩然為DSE考生打氣: 最重要係做到自己開心鍾意的事!
  • 17分鐘前




ViuTV 校園劇《教束》內搶鏡的會長唐浩然(Jacky),初出茅廬就擔正,喺演藝學院畢業,主修導演系的他,亦專承為DSE考生打氣:「DSE嘅朋友仔你哋好,我係唐浩然,希望你哋拎到好成績,雖然拎到好成績好緊要,但更重要係做到自己開心鍾意嘅嘢,就算拿不到好成績也不要灰心,大家加油!」有靚仔學長為大家打氣,各位考生記着無論結果是好或壞,也要輕鬆面!]

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!

鍾意就快D Share啦!