掃呢頁CODE去手機

2019年7月4日 星期四

網民熱話:G.E.M.絕密家居片曝光 亂過亂葬崗 __,G.E.M,G.E.M.,鄧紫棋,

原來G.E.M.嘅日與夜係咁嘅!作為粉絲都好想知道自己嘅偶像平時會做啲咩,希望了解佢哋多啲,咁身為鄧紫棋(G.E.M.)嘅粉絲要留意喇!皆因佢拍咗條片 ...


原來G.E.M.嘅日與夜係咁嘅!


作為粉絲都好想知道自己嘅偶像平時會做啲咩,希望了解佢哋多啲,咁身為鄧紫棋(G.E.M.)嘅粉絲要留意喇!皆因佢拍咗條片,分享佢一日行程,實行同大家分享佢日與夜。

片中一開始,G.E.M.晒出一個起床Look,之後再用唱歌嘅方式唱出佢嘅行程,首先佢唱出:「早上第一時間做咖啡 每天我都必須喝上一杯咖啡 咖啡和豆奶最般配,我最愛的調味。」之後G.E.M.再整咗個燕麥早餐,大家咁知道佢最愛嘅早餐係咩。食完早餐當時就快快手化番個靚妝,佢仲叫大家最緊要化得愈簡單愈好,咁先係Perfect!

之後佢忙碌嘅工作開始,錄音、開會、整Vlog幕後,難怪G.E.M.唱出心聲:「工作排山倒海停不下來,忙到每夜只能吃外賣~」真係睇見都心痛呀!向來孝順G.E.M.之後放低忙碌工作,同媽媽食生日飯,仲大爆媽媽最愛有情調嘅餐廳,有豐富美食兼靚酒,又有家人陪伴,難怪見到鄧媽媽笑得咁開心。

最後G.E.M.自爆有一個壞習慣,就是「一回家甚麼都亂弄一旁」見到屋企每一個角落唔係衫就係鞋,總之就係亂到癲,咪要等媽媽出手。好多網民都話就係鍾意G.E.M.咁貼地,仲話佢哋一家好溫馨,真係睇見都好開心呀!

網民有話兒:

ERXX VIXX:果然是創作才女超厲害!鄧媽媽好有愛!

SSAXX YQMX:歌改得毫無違和感。

RICXX GKOS:佢哋一家好溫馨,真係睇見都好開心呀!

---------------

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!