網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月16日 星期二

梁詠琪Gigi任Sammi演唱會嘉賓 「鹹Gi手」摸Sammi蜜桃臀 __,Sammi,梁詠琪,鄭秀文,

梁詠琪Gigi任Sammi演唱會嘉賓「鹹Gi手」摸Sammi蜜桃臀12分鐘前鄭秀文昨晚(15日)舉行第四場「#FOLLOWMi鄭秀文世界巡迴演唱會香港 ...


  • 梁詠琪Gigi任Sammi演唱會嘉賓 「鹹Gi手」摸Sammi蜜桃臀
  • 12分鐘前




鄭秀文昨晚(15日)舉行第四場「#FOLLOWMi 鄭秀文世界巡迴演唱會香港站2019」,邀請梁詠琪Gigi擔任嘉賓,當Sammi介紹Gigi出場時,Sammi已經率先顯示其幽默細胞,說:「今晚這位嘉賓在升降台升到一半時,應該就會露出半個頭,你伏低少少啦,又唔係唔知自己六呎三!」惹來哄堂大笑。

而Gigi在台上大讚Sammi又靚又fit,更伸出「鹹Gi手」摸Sammi的蜜桃臀。而Gigi之後在台上演譯Sammi的《熱愛島》,並呼籲台下觀眾一齊跳舞。

其實,Sammi與Gigi二人無論在歌唱及電影,均合作無間,當中Sammi的《落錯車》、《跳傘》均是由Gigi作曲,而二人更先後在電影《百分百感覺》及去年的《八個女人一台戲》中合作。


鍾意就快D Share啦!