掃呢頁CODE去手機

2019年7月29日 星期一

曾華倩:兩位凍齡媽媽!曾華倩晒阿仔Hilary童年合照 __,Hilary,曾華倩,

曾華倩公開阿仔同Hilary嘅珍貴童年合照!藝人曾華倩同上山詩鈉識於微時,兩個都係「九龍女」閨蜜團嘅成員,雖然「九龍女」依家際遇迥異,梅艷芳同藍潔瑛亦 ...


曾華倩公開阿仔同Hilary嘅珍貴童年合照!


藝人曾華倩同上山詩鈉識於微時,兩個都係「九龍女」閨蜜團嘅成員,雖然「九龍女」依家際遇迥異,梅艷芳同藍潔瑛亦已經撒手人寰,但曾華倩同上山詩鈉都依然有保持聯絡。呢日曾華倩執屋嘅時候就搵到啲舊相,當中仲有曾華倩囝囝林浩賢同上山詩鈉囡囡Hilary嘅童年合照添!曾華倩留言話:「這幾天收拾舊相片整理一下,發現有幾張他們兩人識於微時的相片,但他們那時是不認識的。只是我和她媽咪相識微時,剛好那天是Hilary的生日,其實也不知她當時幾歲,但老朋友邀請,當然要出席小朋友的生日Party」

話咁快兩個小朋友都大個,曾華倩就好感慨話:「十分珍貴的相片,想同大家分享他們小時候的樣子。Hilary仍然十分漂亮,兒子也變化不大吧!只是高度相差有一點點!😜珍惜,相片令人回憶珍貴的片段!I ❤it!」佢仲話雖然仔女長大咗好多,但自己同上山詩鈉望落都依然咁後生,認真保養得宜!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!