掃呢頁CODE去手機

2019年7月4日 星期四

【宋.宋離婚】宋仲基胞兄ig有話要講:以掌蔽天 __,宋仲基,

【宋.宋離婚】宋仲基胞兄ig有話要講:以掌蔽天13分鐘前馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入宋仲基跟宋慧喬突然宣佈離婚,雙方以性格不合為由 ...


  • 【宋.宋離婚】宋仲基胞兄ig有話要講:以掌蔽天
  • 13分鐘前


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀




宋仲基跟宋慧喬突然宣佈離婚,雙方以性格不合為由,結束十八個月婚姻。兩人離婚以來,外間一直有不少揣測,更認為另有內情。其中宋仲基胞兄反應最大,即時在IG取消關注喬妹,日前,正在學中文的他,又在IG限時動態寫下中文字「以掌蔽天」,似有所指。而一直未有任何回應的喬妹,週六會飛內地出席她代言的護膚品活動,是宣佈離婚後首次靈面,到時不知會否有所交代。不過講到尾,離婚係兩個人的事,其實第三者又點會清楚同理解內情呢?

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!