掃呢頁CODE去手機

2019年7月23日 星期二

Kary Miki為B擘面閨蜜決裂 __,Kary,Miki,吳雨霏,楊愛瑾,

Miki否認爆Kary小產一事。
KaryMiki為B擘面閨蜜決裂Cookies成員不和,又點止Stephy及Theresa?吳雨霏(Kary)本來與隊友楊愛瑾(Miki)老友鬼鬼,惟 ...


Kary Miki為B擘面閨蜜決裂

Cookies成員不和,又點止Stephy及Theresa?吳雨霏(Kary)本來與隊友楊愛瑾(Miki)老友鬼鬼,惟因Kary於2016年被爆曾小產,有傳爆料人是Miki!面對喪子之痛,加上被好友出賣,傷上加傷,Kary不但親自在網上交代小產一事,更取消Miki的Instagram關注,閨蜜關係決裂,正式擘面!

而Kary也默認與Miki緣盡,曾說:「做朋友要講緣分,唔想回應,件事已過去。」至於Miki則否認是爆料者,自言向來對朋友用心,永遠當Kary是好朋友。Miki早前為細女大搞百日宴,剛巧撞正Kary亦為囝囝舉行慶祝派對,令兩人的好姊妹鄧麗欣等要連走兩場。

Miki早前搞百日宴,撞正Kary(右)為小朋友舉行慶祝活動。
  • Miki早前搞百日宴,撞正Kary(右)為小朋友舉行慶祝活動。





鍾意就快D Share啦!