掃呢頁CODE去手機

2019年7月27日 星期六

張致恒:「小五」Maggie親自發聲 同張致恒撇清關係 __,張致恒,

Maggie親自回覆同Steven嘅關係!張致恒(Steven)捲入桃園色風波,一腳踏幾腳的他被多位聲稱是「受害者」輪流聲討,其中名叫Maggie的網 ...


Maggie親自回覆同Steven嘅關係!


張致恒(Steven)捲入桃園色風波,一腳踏幾腳的他被多位聲稱是「受害者」輪流聲討,其中名叫Maggie的網民曾在梁皓恩(April)的instagram留言:「一個月前我都同你一樣,期(其)後我諗通咗,感恩可以畀我一早睇清楚呢個男人係負心漢,好過同佢組織家庭後先知,佢對你一個係咁,我相信佢亦都對其他一樣。」其留言即被指她是偷食事件中的「小五」!

捲入風波感無辜

Maggie親自回覆東網,否認跟Steven有任何關係:「你哋誤會晒,我再重申我冇同張致恒一齊過,我只係感同身受,借助我嘅遭遇鼓勵April振作。(覺得無辜?)會,張致恒嘅事完全與我無關。」

---------------

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!