掃呢頁CODE去手機

2019年7月10日 星期三

徐熙娣:老公「資助」關楚耀前女友?小S:我不知道 __,小S,徐熙娣,關楚耀,

咦…即係……台灣女星徐熙娣(小S)與老公許雅鈞結婚14年,小S更為老公誕下三個女,一家五口係幾溫馨嘅。不過今日有台灣媒體報道,指許雅鈞多次喺夜店車辣妹 ...


咦…即係……


台灣女星徐熙娣(小S)與老公許雅鈞結婚14年,小S更為老公誕下三個女,一家五口係幾溫馨嘅。不過今日有台灣媒體報道,指許雅鈞多次喺夜店車辣妹出入,更有消息指佢曾「資助」關楚耀前女友、前黑澀會美眉王義廷(Mika),並晒出Mika與友人嘅對話截圖及語音,語音中「Mika」自爆與小S老公食完飯,對方就轉帳一萬蚊人民幣畀佢。

對於老公被拍得在夜店車辣妹,小S強調老公係個喜歡招呼朋友嘅人,有朋友來台北必定熱情招待:「而且一群人去吃飯本來就有男男女女。」佢更提到被拍到嘅辣妹Sherin佢都認識,係許雅鈞嘅朋友,不過傳出與Mika飯局兼有金錢來往,小S直言不知情:「至於甚麼人民幣的事我不知道!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!