網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月12日 星期五

【獨家‧許志安現身紅館】陪Sammi 彩排 安仔心情靚笑晒同工作人員打招呼 __,Sammi,安仔,許志安,郭晉安,鄭秀文,

「安心偷食」事件發生近三個月,男主角許志安承認過錯,多月來足不出戶,除好好面對自己,更重要是用誠意及行動為婚姻修補關係,為給予原諒的老婆Sammi重拾 ...




「安心偷食」事件發生近三個月,男主角許志安承認過錯,多月來足不出戶,除好好面對自己,更重要是用誠意及行動為婚姻修補關係,為給予原諒的老婆Sammi重拾信任。

近日對自己逐步放寬的安仔,除外出到親友家中作客外,更陪住Sammi排舞,一起做gym及跑步,樂做跟得老公,為老婆打氣減壓之餘,藉此讓夫妻有更多溝通。

Sammi個唱今晚(12/7)正式開鑼,連日到紅館踩台彩排的她,都有老公安仔到場守護。昨日下午Sammi在助手陪伴下先到紅館,至黃昏時候,安仔在兄弟張衛健陪伴下現身。他一落車笑容滿面的跟工作人員打招呼,心情大靚。安仔精神飽滿,重新面對外界,多得Sammi不離不棄的支持。日前兩公婆被傳媒拍到一起跑步,席間二人表現sweet,一切雨過天青。當時安仔被問Sammi仲有冇嬲,他笑晒咁答:「冇嬲我」相信今次過犯,令安仔深切體會,伴侶不離不棄,同渡難關的可貴。在此祝Sammi個唱順利進行!

相反進擊小三黃心穎,不單敗走美國避風頭,就算男友馬國明在人前極力維護,但仍難逃馬明除綠帽,選擇分手的命運。失事業,失感情,失名譽,三失心穎唔知幾時先可以翻身。 詳情:http://bit.ly/2YBCug0

鍾意就快D Share啦!