掃呢頁CODE去手機

2019年7月6日 星期六

徐熙媛大S:前男友驚喜現身!大S激動化身樹熊夾到實 __,大S,徐熙媛,

大S見到前男友勁激動!台灣女星徐熙媛(大S)同妹妹徐熙娣(小S)、范曉萱、柳翰雅(阿雅)一齊拍攝內地綜藝節目《我們是真正的朋友》,大晒姊妹情。喺最新一 ...


大S見到前男友勁激動!


台灣女星徐熙媛(大S)同妹妹徐熙娣(小S)、范曉萱、柳翰雅(阿雅)一齊拍攝內地綜藝節目《我們是真正的朋友》,大晒姊妹情。喺最新一集入面,陳建州(黑人)就化身神秘嘉賓現身!同黑人識咗超過廿年嘅大S同小S自然相當興奮,大S更激動到衝上前好似樹熊咁夾實對方。節目出街之後,即引起網友熱烈討論,更有網友醒起黑人其實同大S拍過拖!

網友話范瑋琪(范范)曾經喺節目《康熙來了》講過大S係黑人前女友,仲話當年未同黑人拍拖嗰陣,黑人就試過帶埋大S去接佢機,當時佢都未知黑人同大S拍過拖,係之後黑人自己話佢知。但係范范就完全唔介意,反而覺得可以同前女友咁Friend嘅人應該幾好,仲同大S做咗好姊妹添!有網友大讚佢哋好大方,仲話好羨慕分手後都仲做到咁好嘅朋友。不過亦有網友認為佢哋兩個都做咗人夫人妻,就算幾老友都應該避忌吓。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!