掃呢頁CODE去手機

2019年7月15日 星期一

民主派開記者會回應沙田衝突 毛孟靜氣憤拍枱斥TVB 網民讚好! __,TVB,正盲毛,毛孟靜,

民主派開記者會回應沙田衝突毛孟靜氣憤拍枱斥TVB網民讚好!43分鐘前民主派今日稍早時間召開記者會,回應昨日沙田區警方與示威者的激烈衝突,期間有在場傳媒 ...


  • 民主派開記者會回應沙田衝突 毛孟靜氣憤拍枱斥TVB 網民讚好!
  • 43分鐘前




民主派今日稍早時間召開記者會,回應昨日沙田區警方與示威者的激烈衝突,期間有在場傳媒向民主派會議召集人毛孟靜提問:「想問昨日睇到的畫面,示威者用雨傘、鐵通襲擊警方,其實你自己睇完嗰啲畫面有咩感覺?係咪繼續唔會同暴力行為切割(割蓆)?」毛孟靜拍了一下枱回答:「民主派再一次聲明,我哋不割蓆!你話任何暴力畫面,無人會喜歡睇到,但係昨晚我哋喺沙田新城市廣場睇到嘅嗰場困獸鬥,係全香港市民係公道自在人心,講完。」

毛孟靜待記者會完結並收拾個人物品準備離開時,向提問上述問題的傳媒問道:「請問你係邊到㗎?(TVB)次次都係TVB!」毛孟靜聞言後拍枱起立轉身走人,狀甚氣憤!

網民亦留意到上述一幕,之後紛紛於網絡上留言大讚毛孟靜「好波」!又批評TVB:「次次都係TVB,真係問得好賤」、「神憎鬼厭」。

詳情:http://bit.ly/2YBCug0

鍾意就快D Share啦!