網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月19日 星期五

政Whats噏:政Whats噏:游蕙禎拍片教「防扑」技巧 __,游蕙禎,

游蕙禎拍片分享「簡易防身技巧」。(游蕙禎YouTube)《逃犯條例》修訂引起至今已引起連串衝突,程度亦可謂愈演愈烈,不過就喺呢個風頭火勢,因宣誓風波而 ...


游蕙禎拍片分享「簡易防身技巧」。(游蕙禎 YouTube)


《逃犯條例》修訂引起至今已引起連串衝突,程度亦可謂愈演愈烈,不過就喺呢個風頭火勢,因宣誓風波而被褫奪議席嘅前立法會議員游蕙禎今日(19日)就喺YouTube上載咗一條近5分鐘嘅短片,分享一啲簡易防身技巧,不過片中冇提到任何示威衝突,只係話近日治安差,有朋友街都唔敢出,所以教啲防身技巧應付「扑頭黨」咁話!

游分享嘅技巧都好簡單,主要用衫、布或者皮帶就做到,仲搵咗兩個蒙面人幫手示範,例如倘畀人用棍攻擊時,就可以用力揮動長衫或者布塊抵銷攻擊,至於揮動皮帶就可以喺無路可走、被包圍時嚇唬對方,務求同對方保持距離。及後仲提到一啲對方衝過嚟、被人捉住時嘅應對技術,仲話呢啲技巧比較複雜,可以的話就練習吓先。

不過,游都講明,分享呢啲技巧並唔係叫人用嚟攻擊人,只係喺危險嘅時候用嚟爭取時間逃生,最後希望大家都可以「安全行街、平安回家」咁話!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!