網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月24日 星期六

蕭亞軒:【相差16年】蕭亞軒甜蜜四連拍宣布姊弟戀 __,蕭亞軒,

脫單啦!台灣歌手蕭亞軒(Elva)2017年同宣布同細佢13年嘅男友分後,上年又不幸患上怪病,雙重打擊下喺幕前消息咗差唔多年半,佢趁住今日40歲生日更 ...


脫單台灣歌手蕭亞軒(Elva)2017年同宣布同細佢13年嘅男友分後,上年又不幸患上怪病,雙重打擊下喺幕前消息咗差唔多年半,佢趁住今日40歲生日更 ...


脫單


台灣歌手蕭亞軒(Elva)2017年同宣布同細佢13年嘅男友分後,上年又不幸患上怪病,雙重打擊下喺幕前消息咗差唔多年半,佢趁住今日40歲生日更新社交網,不過唔係講踏入4字頭嘅感想,而係宣布拍拖!

Elva喺社交網貼出咗四張親密合照,仲Tag咗男友黃皓個名,佢挨實男友伸脷自拍,雖然加咗卡通濾鏡,不過都清楚見到男友係靚仔一名,年紀仲好後生,Elva留言話:「愛就是需要我們在一起❤。」而黃皓亦喺社交網回應話:「和你在一起❤。」兩個人簡單嘅互動,完全感受到佢哋之間嘅愛意。

而現年24歲嘅黃皓其實喺2017年就曾經喺Elva生命中出現過,當時Elva分手兩個月後,就發現黃皓上咗女方屋企過夜,不過當時佢哋否認戀情。

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!