掃呢頁CODE去手機

2019年8月6日 星期二

容祖兒:入行20年騷心花怒放!祖兒讚自己唔整都靚! __,容祖兒,

祖兒入行20年,呢個騷對佢嚟講別具意義!天后容祖兒的18場紅館騷《PRETTYCRAZYJOEYYUNGCONCERTTOUR》今晚開鑼,祖兒於演唱頭 ...


祖兒入行20年,呢個騷對佢嚟講別具意義!


天后容祖兒的18場紅館騷《PRETTY CRAZY JOEY YUNG CONCERT TOUR》今晚開鑼,祖兒於演唱頭段Medley期間,感謝觀眾朋友到場支持:「多謝你哋!」唱畢祖兒便落台換衫,然後開場時出現的大波波再次登場,中間投影出祖兒過去的百變造型。

她由狂野Look搖身一變成高貴大方造型,着米白色泡泡拖尾裙、戴黑色長手套兼配誇張Bling Bling耳環,唱出經典歌《再見我的初戀》,邊唱邊圍繞四周同Fans打招呼,唱完祖兒主動要求調整耳機聲效:「唔好意思,第一日,有好多都未調好。」唱完《天之驕女》後,祖兒再次歡迎觀眾捧場:「相信你同我一樣,當知道開騷就好期待今日來臨,今年係我入行20周年,我個JY團隊都20歲佢哋今次畀足希望、誠意、突破落呢個騷。」此時有Fans大叫讚祖兒「好叻」,氹到祖兒笑說:「無整都靚,本身都OK!哈哈!唔好阻住我講嘢!我指嘅誠意係今次演唱會請咗世界各地精英合作,例如舞台設計,嗰個波波、表演者、樂手。」又搞笑話因為要同「世界各地」的合作者溝通,要講有史以來最多的語言,包括廣東話、普通話、英文、韓文、俄文等,所以對她來說既複雜又大挑戰:「應承大家今晚呢兩個幾鐘都好Crazy!我都係細聲啲講嘢,18場慢慢用呀!」

然後祖兒便唱出另一首經典歌《逃避你》,唱完後她以為要落台換衫,誰知《搜神記》前奏音樂起,祖兒「蝦碌」笑爆:「仲有首歌要唱,齋聽歌都值會票價啦?哈哈!等個台整好再跳舞!」此話一出,記者即留意到台面有台板翻起,不過一連換上兩套衫的祖兒可能未個有台板翻起,跟Dancers於翻起的台板上熱舞,睇到台板有明顯的震動,險象環生!

---------------

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!