網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月8日 星期四

港姐2019:港姐泳裝:消失的紋身!蔡嘉欣晒白淨美腿 __,港姐,港姐2019,鍾嘉欣,

大腿紋身突然消失!15位香港小姐候選佳麗首度泳裝上陣見傳媒,當中大熱門蔡嘉欣及黃嘉雯(Carmaney)狀態最佳,無論身形、高度最勻稱,三圍32、23 ...


大腿紋身突然消失!


15位香港小姐候選佳麗首度泳裝上陣見傳媒,當中大熱門蔡嘉欣及黃嘉雯(Carmaney)狀態最佳,無論身形、高度最勻稱,三圍32、23、34的Carmaney有少許胸型,視覺上有睇頭,而擁有32.5、23、33.5的嘉欣亦甚有台型,兩女拍住上,暫時完勝其餘戰友。

嘉欣之前一直被指有紋身,她穿着泳裝時遮掩工夫做得相當好,簡直看不到有紋身存在,事後再追問她紋身一事,她才謂:「我係有個細細的紋身,着泳褲都遮住咗部分,遮唔到嘅地方就用化妝品遮咗。」

Carmaney透露為準備泳裝示人,早上也僅吃了一隻烚蛋,她說:「唔敢食太多,驚有胃腩(身形好弗!)平時放假我都成日去做Gym。(你狀態大勇喎!)心態要保持平常心,最重要放輕鬆。(你有選美經驗係咪自信大啲?)係有少少經驗,不過今次形式唔同,我未試過着泳裝畀人咁近影相。」嘉欣則表示整個星期都沒有吃飯,只吃麵及麵包,更說:「我都有臨急抱佛腳做腹肌運動,但好似冇咩成效,我都冇咩刻意準備泳裝嘅嘢,覺得最緊要係穩定,保持平靜心情,要放鬆先可以發揮最好。」嘉欣還自嘲與同是25歲的Carmaney是高齡港姐,若今年不參加便沒有機會,問到可有信心拎獎?她說:「對自己冇信心,唔敢諗太多,盡量做最好。」Carmaney則望打入三甲。

對於眾佳麗泳裝造型,二人同聲大讚黃詠柔最省鏡,Carmaney說:「佢有六舊腹肌好犀利。」嘉欣就表示:「佢係運動員身形,摸落去腹肌好結實。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!