網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月9日 星期五

港姐2019:C1:姚羽嘉35D完勝蔡嘉欣紋身現形 __,港姐,港姐2019,鍾嘉欣,

港姐三點式見真章。15位候選港姐昨日首度以泳裝亮相,燕瘦環肥見真章!「35D波霸」姚羽嘉「胸」降澳門非常吸睛,惟腰間有點贅肉;大熱黃嘉雯與蔡嘉欣身形弗 ...


港姐三點式見真章。


15位候選港姐昨日首度以泳裝亮相,燕瘦環肥見真章!「35D波霸」姚羽嘉「胸」降澳門非常吸睛,惟腰間有點贅肉;大熱黃嘉雯與蔡嘉欣身形弗爆成焦點,蔡嘉欣腰間以下驚現兩截色,終於承認有小紋身,需以化妝品作遮掩。

《2019香港小姐競選》將於下月8日舉行,15位候選佳麗昨日齊集澳門,首度以三點式泳裝會見傳媒,燕瘦環肥無所遁形!泳衣以葉紋圖案為主打,再配上眾女濕髮Look,完全迎合炎炎夏日。

芸芸佳麗中,擁35D上圍的姚羽嘉與34C上圍的廖倬竩(Ivy)非常搶Fo,身材先贏一仗!不過,兩人身穿三點式亦暴露弱點,姚羽嘉腰部有點贅肉,Ivy臀部則有點鬆弛!兩人受訪時同聲表示入選後未試過穿三點式,故心情分外緊張,性格較騰雞的Ivy被問到會否驚到喊?她直言:「有呀!真係驚到喊。」由於身形比較肥胖,賽前被起花名「肥妹」,但她表示不介意:「咁都好,大家會記得我!(身形冇問題,但好似個頭比較大?)吓?咁點算啊?」問到可想過比賽當晚以泳裝環節搶分?她說:「三圍唔係最重要,仲要睇其他嘢!」姚羽嘉則表示沒想過搶分問題,只想做到最好,問會否努力修腰部線條?她說:「可能我腳長,望落條腰會短,都會好好減肥,依家都落力做緊運動。(上圍咁勁會影響跳舞?)咁又唔會。」

至於賽前大熱蔡嘉欣及黃嘉雯(Carmaney)勝在身形勻稱,三圍32、23、34的Carmaney谷出微「峰」送爽,令視覺上有睇頭;擁有32.5、23、33.5的嘉欣也頗有台型,但被爆左腰下有紋身的她,現場所見該位置膚色明顯有偏差,她解釋:「係有個細細紋身,着泳褲都遮咗部分,遮唔到嘅地方就用化妝品遮!」

「高齡」黃嘉雯恨入三甲

講到有何準備,Carmaney透露為免有胃腩,早上僅吃一隻烚蛋,曾選美的她被問到對泳裝環節可有自信?她說:「係有少少經驗,但今次形式唔同,未試過着泳裝畀人咁近影相。」嘉欣則表示整個星期都只吃麵及麵包:「我都有臨急抱佛腳做腹肌運動,但好似冇咩成效。」又自嘲與同是25歲的Carmaney是高齡港姐,問到可有信心得獎?她說:「冇信心!唔敢諗太多,盡量做最好。」Carmaney則希望打入三甲。

特派記者陳永峯澳門報道

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

https://orientaldaily.on.cc/




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!