掃呢頁CODE去手機

2019年8月10日 星期六

$24車資堅持畀大牛 的哥施絕招擊退大陸婦 __,中國,大陸,

有大陸婦乘搭的士以「大牛」找贖,拒絕繳付散紙。的士司機最怕遇上大額紙幣,一來未必有足夠散紙找贖,二來怕遇上假鈔。有的士司機就在網民分享,遇上一名大陸婦 ...


有大陸婦乘搭的士以「大牛」找贖,拒絕繳付散紙。


的士司機最怕遇上大額紙幣,一來未必有足夠散紙找贖,二來怕遇上假鈔。有的士司機就在網民分享,遇上一名大陸婦搭$24的士,堅稱身上冇散紙要以$500紙幣找贖不果後,竟要求在禁區落車暢錢,最終司機施以絕招,大陸婦才拿出$24支付車資。

網民Cheng Nick昨日(9日)在Facebook群組「的士司機資訊網 Taxi」發文指,開工時遇上一個口音不純的大陸女人,對方由太子一間酒店前往佐敦,由於路程不長,自己原本打算「嗱嗱聲收錢走」,誰知僅僅$24的車資,對方竟拿出$500紙幣要求找贖,「全部禁區仲話落車暢錢」,最後司機出招指,願意免費將她載回酒店,對方就乖乖拿出$24散紙繳付車資,但臨走向司機晦氣說,「做生意唔係咁做㗎!」令司機十分無言。

網民怒斥內地客「講完大話仲要話番係你有問題」,有人更懷疑女乘客動機,「24蚊都想呃」、「張$500假㗎,有散纸你都唔X畀」、「當的士係找換店」。根據運輸署提供的《的士車費找贖指引》,的士司機未能為$500及$1000紙幣提供找贖,雖不屬違例,仍應盡量滿足乘客找贖要求。

網民有話說:

陳穗珺:做乘客唔係咁做㗎

何何:咁多外行人講行內事,例都未識

Hung Fai Tse:你好X彩,佢唔報警話你兜路,你要多X謝佢啦

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro  




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!