網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月1日 星期四

伍詠薇:靚足25年!伍詠薇公開中女Keep Fit秘方 __,伍詠薇,

KeepFit最緊要都係食同做運動方面落手。藝人伍詠薇最近撇見老公練海棠一個人去咗三亞旅行,佢着起25年前買落嘅泳衣係池邊大擺性感Pose,身形一啲都 ...


Keep Fit最緊要都係食同做運動方面落手。


藝人伍詠薇最近撇見老公練海棠一個人去咗三亞旅行,佢着起25年前買落嘅泳衣係池邊大擺性感Pose,身形一啲都冇走樣。現年50歲嘅佢自豪咁話體重依然維持係49至50kg,真係唔容易,要恭喜下自己,今次佢就公開中女keep fit方法,教大家就算已屆中女之齡,仍然可以keep住靚!

佢喺社交網分享話呢個世界冇免費午餐,食幾多係要找數嘅,所以食得多就要做運動消耗番,做gym、瑜伽同行機不能少,而食方面,佢每日只吃兩餐,早餐或者brunch , 而晩餐就不吃澱粉質,3年前開始,晩飯一定喺晚上6時至6時半進行,就算去旅行都唔會放肆,依然緊守規矩!而佢今次去旅行,仲反而係輕咗返香港,認真服咗佢喇!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!